La piscina del periodista Pedro J. Ramirez és pública???

Moderadores: Anti_paletos, Ayria

La piscina del periodista Pedro J. Ramirez és pública???

Notapor Estranger al meu pais el Lun Ago 22, 2005 12:24 pm

Com ja sabeu darrerament hi ha hagut certa polèmica sobre el fet d'un una possible ilegalitat sobre la construcció d'una piscina privada del director del diari "El Mundo" sobre terreny públic reservat a Marítima. Com ja sabeu la llei de costes es reserva els 20 metres de costa per a Marítima, així sent d'ús públic el pas. Aquest senyor ha fet una piscina privada sobres les roques de la mar, sense autorització, sense que el Gobern Balear es pronunciï, i així mateix tallant l'accés públic a la gent que vulgui disfrutar per la costa de los Pinos (Mallorca).

[/url]http://es.celebrities.yahoo.com/050820/159/486xo.html[/url]
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Notapor Barcelona. el Lun Ago 22, 2005 1:53 pm

Es cert veig llegir k uns independentistes de les Balears si van colar, per protestar banyansi i els vigilants els van fotre fora a hosties.
Barcelona.
+5000
+5000

Notapor Joan el Lun Ago 22, 2005 2:14 pm

Haurien de multar-lo i fer-li treure la piscina.
Traductor catalán - castellano:

http://www.internostrum.com
Joan
+3000
+3000

Notapor Barcelona. el Lun Ago 22, 2005 2:16 pm

Ja es la idea pero nose perk no es fa, em sembla kk hi ha un proces obert. Pero la veritat nose gaire sobre el tema.
Barcelona.
+5000
+5000

Notapor Joan el Lun Ago 22, 2005 2:19 pm

Poc farán. PJ Ramirez té certa influencia en el PP, y el PP té cert poder a les balears. ¿Farán algo? Va a ser que no. :?

Joan
+3000
+3000

Notapor Barcelona. el Lun Ago 22, 2005 2:54 pm

Home o dubto, pel poc k se del tema em dona la sensacio de k han destapat un petit acte de @corripcio@ i desde el sectors oposats es vol dramatitzar.
Barcelona.
+5000
+5000

Notapor Estranger al meu pais el Mar Ago 23, 2005 8:03 pm

Madrid fa ara el «favor» a Pedro J. de prohibir el pas per davant ca seva
La denegació del dret de trànsit per la costa és un esdeveniment insòlit a les Balears

A.G. Palma.
La Direcció General de Costes comunicà ahir de manera oficial que no és possible passar per la piscina de Pedro J. Ramírez, situada en el domini públic de la Costa dels Pins. Queda suspès, així, el dret de trànsit per aquesta zona de Mallorca en benefici d'un particular, un fet insòlit en la història recent de l'Illa i que contradiu de manera frontal l'esperit de la Llei de costes.

La comunicació de la Direcció General, amb data d'ahir, assegura que la suspensió de l'ús públic de la instal·lació esmentada «s'ha d'entendre com a referida als usos descrits en l'article número 31 de la Llei de costes», entre els quals figura «estar, passejar-se i banyar-se», però també «desembarcar, encallar i pescar». Aquest diari es dirigí divendres a la Delegació del Govern per informar que, a partir de dimarts dia 23, un equip de periodistes exerciria el dret de trànsit a la Costa dels Pins. «En el cas que s'hagi restringit el dret de pas -de la qual cosa no en tenim constància oficial- pregam que ens ho comuniquin com més aviat millor», afirmava la missiva.

La nota de la Direcció General, firmada pel subdirector general Miguel Velasco, aclareix l'abast la resolució del 17 de maig de l'any 2005, que no parla en cap moment de suspendre la servitud de pas, sinó tan sols de l'«ús públic» de la piscina i la terrassa. Per aquesta raó, els representants d'ERC, del PSM, EU, Els verds, el Lobby i Gadma exigiren dissabte dia 7 poder transitar per la costa.

La resolució que suspèn l'ús públic i la servitud de pas encara no s'ha publicat al BOE, tot i afectar el domini públic i interessar a tercers. Tampoc no s'ha establert cap altre pas «en condicions anàlogues» a la zona, com estableix l'article 27 de la Llei.

El Ministeri respongué dijous a unes declaracions de Jaume Font, negant que la resolució del 17 de maig «privatitzàs» la piscina que usa la família de Ramírez, com sostenia el conseller. Aquest rotatiu informà llavors la Delegació del Govern de la seva intenció de passar per la zona, i que se n'avisàs la Guàrdia Civil que fa guàrdia permanent davant la casa i els guardaespatles de Ramírez per evitar problemes. La intenció era verificar les condicions de la piscina, ja que per fotografies recents se'n dedueix que aquestes instal·lacions tenen, efectivament, un ús de caràcter privat, com assegura el conseller.

Para que os entereis todos los españoles, el director del mundo J.P. Ramirez es propietario de una parte de costa de Mallorca que pertenece a Maritima de por ley, los ciudadanos no pueden ni ir a pescar ni pasear ni navegar por su lugar, lo que me pregunto es que, quién coño es este tipo, acaso es mejor que cualquier ciudadano, o su prepotencia simpatizante del PP le otorga un poder no dado por la ciudadania. Que coño pasa en esta mierda de país que todo el mundo con un poco de poder se nos rie en la cara.
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Notapor Barcelona. el Mar Ago 23, 2005 8:09 pm

kins ous....
Barcelona.
+5000
+5000

Notapor Estranger al meu pais el Mar Ago 23, 2005 8:14 pm

Lo bo de tot, es que el senyor Jaume Matas li va demanar perdó a Pedro.J Ramirez en nom de tots els mallorquins, i el va convidar a un dinar amb diners pagats per tots nosaltres, qui collons es ell per demanar perdó quan els ciutadans mallorquins es van pronunciar en contra de la piscina.
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Notapor Joan el Mar Ago 23, 2005 8:16 pm

Lo que jo deia; INFLUENCIES.

Joan
+3000
+3000

Notapor Estranger al meu pais el Mar Ago 23, 2005 8:20 pm

Sóc de Manacor
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Notapor Joan el Mar Ago 23, 2005 8:31 pm

:shock: ¿Españols? ¿No eren inmigrants alemanys?

Joan
+3000
+3000

Notapor Estranger al meu pais el Mar Ago 23, 2005 8:31 pm

Noltres som catalans insulars, i som més de lo que els espanyols es pensen. ERC a Manacor tercera força política, deixant estar al puto PP, temps al temps.
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Notapor Barcelona. el Mié Ago 24, 2005 1:23 am

Caram. Sempre ma molat molt sentir gent de Balears, Valencia, la franja o el Rosello defensar el k es seu. No em de caure en l'oblit.

Imagen
Barcelona.
+5000
+5000

Notapor Estranger al meu pais el Mié Ago 24, 2005 2:16 pm

Fa dos mesos es podia transitar sense problema per la Costa dels Pins

A.G. Palma.
Què ha ocorregut en només dos mesos perquè el Ministeri de Medi Ambient autoritzi en un cas el dret de trànsit pel litoral de la Costa dels Pins i el denegui després?
Catalunya catalana
Imagen
Estranger al meu pais
+100
+100

Siguiente

Volver a Política Local